Programul Regional București-Ilfov pentru Transformarea Digitală Avansată a IMM-urilor

Home – Programul Regional București-Ilfov pentru Transformarea Digitală Avansată a IMM-urilor

Condiții de eligibilitate

Transformarea digitală avansată a IMM  -urilor  în vederea obținerii unor avantaje competitive prin utilizarea tehnologiilor informatice și de comunicații.

Mai  exact programe software, automatizări, platforme online; CRM-uri, ERP -uri, etc

Valoarea  finanțării nerambursabile:  25.000 euro- 200.000 euro 

Co-finanțare: 10% din valoarea totală a proiectului,

Deschidere sesiune de depunere : estimat Aprilie   2025

Beneficiarii eligibili sunt IMM-urile cu sediul social în regiunea București-Ilfov:

  • microîntreprindere, 
  • întreprindere mică,
  • întreprindere mijlocie.

 

Aria de implementare a proiectelor care pot fi finanțate prin acest program este regiunea București-Ilfov.

Activități eligibile

A. Activități aferente activității de bază:

  • Investiții în active corporale și necorporale necesare transformării digitale avansate
  • Achiziția de servicii pentru implementarea soluțiilor de securitate cibernetică aplicabile pentru software/găzduire/rețele pe perioada de implementare a proiectului.

B. Activități conexe activității de bază:

  • Activități de consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de digitalizare și a auditului de maturitate digitală
  • Activități privind managementul implementării proiectului
  • Activități privind auditul IT al proiectului și expertiză contabilă/declarația expertului contabil
  • Activități obligatorii de comunicare și vizibilitate aferente proiectului.

Se finanțează

  1. Cheltuieli cu achiziția de active corporale și necorporale necesare transformării digitale avansate – adoptarea noilor tehnologii, instrumentelor și serviciilor digitale utilizând sisteme TIC/ERP/CRM/RPA/IoT/AI etc. pentru: 
    • derularea proceselor interne, 
    • automatizarea/digitalizarea producției, 
    • managementul resurselor umane prin instrumente online pentru telemuncă, 
    • atribuirea de sarcini și urmărirea îndeplinirii acestora de la distanță, 
    • managementul datelor financiare, 
    • managementul relațiilor cu furnizorii și clienții, 
    • managementul resurselor prin automatizarea/programarea comenzilor pentru a preveni epuizarea resurselor/stocarea excesivă în avans, 
    • distribuția produselor, 
    • colectarea și analiza de date etc. 
  2. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru implementarea soluțiilor de securitate cibernetică pentru rețele, dispozitive, aplicații, sisteme etc. pe perioada de implementare a proiectului. 
  3. Alte tipuri de cheltuieli eligibile directe necesare pentru transformarea digitală avansată, care reies din auditul de maturitate digitală. 
  4. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de digitalizare și a auditului de maturitate digitală, care va include nivelul de digitalizare inițial și soluția digitală propusă pentru transformare digitală avansată și anexele acestora. 

Cheltuieli indirecte: 

  1. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii privind managementul implementării proiectului. 
  2. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii privind auditul IT al proiectului și expertiză contabilă/declarația expertului contabil. 
  3. Activități obligatorii de comunicare și vizibilitate aferente proiectului. 

Servicii Cash Consult

  • Consultanta accesare fonduri nerambursabile
  • Consultanta financiara credite bancare companii
  • ESG - Raportare sustenabilitate
  • Calculul amprentei de carbon
  • Guvernanta corporativa
  • Raportare plan de diminuare a risipei alimentare

Vrei să colaborăm?

Obiectivul nostru principal este de a oferi  clienților noștrii servicii de consultanta de calitate,  ce servesc cu prioritate intereselor acestora,  respectând standardele inalte de etica profesionala si pastrand confidentialitatea informatiilor furnizate.

Solicită Oferta