Programul Regional București-Ilfov - Digitalizare IMM-uri pentru atingerea unei intensități digitale ridicate

Home – Programul Regional București-Ilfov – Digitalizare IMM-uri pentru atingerea unei intensități digitale ridicate

Condiții de eligibilitate

Apel dedicat sprijinului IMM pentru atingerea unei intensități digitale ridicate, prin care se finantează  achiziția de echipamente și software TIC, realizarea de rețele LAN/WiFi, servicii de web design și marketing digital, precum și formarea personalului în domeniul IT.

Valoarea  finanțării nerambursabile:  25.000 euro- 50.000 euro

Co-finanțare: 10% din valoarea totală a proiectului,

Deschidere sesiune de depunere : estimat  Aprilie  2025

Beneficiarii eligibili sunt IMM-urile cu sediul social în regiunea București-Ilfov:

  • microîntreprindere, 
  • întreprindere mică,
  • întreprindere mijlocie.

Aria de implementare a proiectelor care pot fi finanțate prin acest program este regiunea București-Ilfov.

Condiții de eligibilitate:

  1. Solicitantul eligibil este:
    • O societate înregistrată în baza Legii nr. 31/1990, societate cooperativă constituită în baza Legii nr. 1/2005, sau care funcționează în baza OUG nr. 6/2011 cu modificările și completările ulterioare.
    • O societate cu sediul social în regiunea București-Ilfov și locația de implementare a proiectului în mediul urban/rural cel puțin la momentul primei plăți.
    • O societate care se încadrează în categoria IMM (microîntreprindere, întreprindere mică sau întreprindere mijlocie).
  2. Solicitantul, precum și reprezentantul legal al acestuia, nu se încadrează în situațiile de excludere (de la momentul depunerii cererii de finanțare până la momentul semnării contractului de finanțare) prezentate în Declarația Unică.
  3. Solicitantul deține la depunerea cererii de finanțare sau declară că va deține înainte de semnarea contractului de finanțare un drept real, valabil pe o perioadă de 3 ani de la efectuarea plății finale în cadrul contractului de finanțare:
    • dreptul de proprietate privată
    • dreptul de concesiune
    • dreptul de superficie
    • dreptul de uzufruct
    • dreptul de folosință cu titlu gratuit
    • dreptul de folosință ce rezultă dintr-un contract de închiriere /locațiune sau dintr-un împrumut de folosință (comodat).
  4. Solicitantul va asigura contribuția proprie la valoarea cheltuielilor eligibile, precum și acoperirea cheltuielilor neeligibile ale proiectului.
  5. Solicitantul a desfășurat activitate pe o perioadă corespunzătoare cel puțin unui an fiscal integral, nu a avut activitatea suspendată temporar oricând în anul curent depunerii cererii de finanțare și în anul fiscal anterior.
  6. Solicitantul propune investiții de digitalizare a activității aferente unui cod CAEN autorizat și eligibil.

Se finanțează

  • Cheltuieli aferente achiziției de echipamente hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv activități de instalare, configurare, punere în funcțiune, justificate din punct de vedere al implementării proiectului
  • Cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi necesare pentru implementarea proiectului
  • Cheltuieli aferente achiziționării de aplicații software/licențe necesare pentru implementarea proiectului
  • Cheltuieli aferente achiziționării de echipamente și dispozitive mobile cu conexiune la internet pentru cel puțin 20% din angajați
  • Cheltuieli aferente achiziționării de servicii de realizare a unui simplu website de prezentare a companiei și/sau a unui website cu funcții complexe
  • Cheltuieli aferente achiziției de servicii social media pe perioada de implementare a proiectului
  • Cheltuieli aferente achiziției de servicii de publicitate pe internet pe perioada de implementare a proiectului
  • Cheltuieli aferente achiziției de servicii de tip cloud computing mediu sau ridicat pe perioada de implementare a proiectului
  • Cheltuieli aferente achiziției sistem de trimitere de facturi electronice pentru procesare automatizată
  • Cheltuieli aferente activităților de instruire a personalului pentru operarea și monitorizarea sistemelor IT achiziționate prin proiect și a personalului care va asigura mentenanța acestora, dacă este cazul, sau achiziția de servicii de suport IT
  • Cheltuieli aferente dezvoltării, implementării și/sau optimizării unei platforme de comerț electronic pentru a crește vânzările online ale întreprinderii
  • Alte tipuri de cheltuieli eligibile necesare pentru atingerea unei intensități ridicate care reies din auditul de maturitate digitală
  • Cheltuieli aferente serviciilor de consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de digitalizare și a auditului de maturitate digitală, care va include nivelul de intensitate digitală inițial și soluția digitală propusă pentru atingerea unei intensități ridicate și anexele acestora.

 

Servicii Cash Consult

  • Consultanta accesare fonduri nerambursabile
  • Consultanta financiara credite bancare companii
  • ESG - Raportare sustenabilitate
  • Calculul amprentei de carbon
  • Guvernanta corporativa
  • Raportare plan de diminuare a risipei alimentare

Vrei să colaborăm?

Obiectivul nostru principal este de a oferi  clienților noștrii servicii de consultanta de calitate,  ce servesc cu prioritate intereselor acestora,  respectând standardele inalte de etica profesionala si pastrand confidentialitatea informatiilor furnizate.

Solicită Oferta